Продавець Інтернет-магазин "Sportive" розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
429 відгуків
+380 (98) 009-74-99
вул. Степана Васильченко 12, Київ, Україна
Інтернет-магазин "Sportive"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості
Наша компанія забезпечує можливість повернення та обміну товарів відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів". Ми приймаємо товари для повернення або обміну протягом 14 днів з моменту отримання покупцем. Зворотна доставка товарів провадиться за попередньою домовленістю. Ми прагнемо задовольнити потреби кожного клієнта. Якщо товар не відповідає вашим очікуванням, ми готові його обміняти чи повернути гроші. Усі операції здійснюються протягом 14 днів із моменту покупки. Відповідно до законодавства ви можете: 1. Обмінювати товар належної якості. 2. Повернути товар належної якості та отримати назад повну вартість товару. Кошти повертаються протягом 3 днів з моменту отримання продавцем поверненого товару через Нову Пошту або Укрпошту. Товар підлягає обміну за таких умов: - Наявність товарного чека. - Збереження оригінальної упаковки, бірок та ярликів. Товар не повинен використовуватись. - Термін з моменту покупки не перевищує 14 днів. Умови оплати доставки при поверненні: 1. Доставку при поверненні та надсиланні нового товару оплачує покупець. Відправлення нового товару провадиться після огляду повернутого товару. 2. Якщо покупець не сплатив повернення товару, витрати на доставку розраховуються із суми повернення. 3. Якщо товар відповідає опису з вини продавця, доставку оплачує продавець. Процедура повернення товару неналежної якості: 1. Зателефонуйте нам та повідомте про бажання повернути товар. 2. Повідомте номер декларації надсилання та реквізити повернення коштів. 3. Протягом трьох робочих днів після отримання товару ми повернемо кошти або надішлемо інший товар. Усі витрати на послуги перевізника або комісії з переказу коштів ми беремо на себе. Обмін та повернення товару здійснюються через Нову Пошту. Повернення коштів здійснюється: - на банківську картку чи грошовим переказом через Нову Пошту. - Протягом 3 днів після отримання товару продавцем. Витрати на доставку покриваються нами лише у тому випадку, якщо товар був неналежною якістю. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. У разі пошкодження упаковки або товару при отриманні у відділенні Нової Пошти чи Укрпошти необхідно скласти акт та повідомити нас за контактним номером, вказаним на нашому сайті. Ми можемо відмовити в обміні або поверненні товарів належної якості, якщо вони підпадають під категорії, зазначені в Переліку непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню та обміну відповідно

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner